مطالب آموزشی

چگونه در کلش آف کلنز منابع به دست آوریم

آموزش بدست آوردن سریع منابع در کلش اف کلنز

اصول به دست آوردن منابع  را درک کنید. فارمینگ اصطلاحی است که در آن بازیکن ویژگی‌های حمله و دفاع خود را تغییر می‌دهد به طوری که بیشتر روی منابع تمرکز می‌کند، نه غنائم. این شامل باخت عمدی است به طوری که شما به سطوح پایین تر سقوط می کنید و به شما فرصت حمله به حریفان ضعیف تر را می دهد. از آنجایی که کلش آف کلنز چندین سیستم برای جلوگیری از منابع را دارد، نیاز به دستکاری برخی چیزها به نفع شما دارد.

کشاورزی هم بر اساس غنائم و هم بر سطح تاون هال شما است. برای حمله به شهرهایی که بیش از یک سطح پایین‌تر از تاون هال شما هستند، جریمه دریافت می‌کنید، بنابراین باید سطح خود و غنائم خود را متعادل کنید.

شهر خود را تقویت کنید

قبل از اینکه منابع را بدست آورید، باید مطمئن شوید که شهر شما به درستی راه اندازی شده است تا هم از منابع شما محافظت کند، تا به سطحی که می خواهید برسید. چندین استراتژی وجود دارد که باید هنگام طراحی شهر خود در نظر داشته باشید.

اگر قصد خرید اکانت کلش اف کلنز داشتید، پیشنهاد ما سایت کلشر می‌باشد.

از فضای ذخیره سازی خود محافظت کنید از آنجایی که شما برای منابع به دست آوردن تلاش می کنید، نمی خواهید غنیمت شما به دست مهاجم خوش شانسی برود. انبارهای خود را در مرکز شهر خود قرار دهید، که توسط چندین دیوار و ساختمان های مختلف دفاعی احاطه شده است.

تاون هال خود را در لایه دوم دیوار خود قرار دهید. این ممکن است به نظر برسد که به درد شما می خورد، اما این تمام موضوع است. این به شما فضای بیشتری را در پایگاه خود برای ذخیره سازی می دهد. دیگر بازیکنان نیز به شما حمله خواهند کرد، و اگر آن را در داخل دیوارها قرار دهید، اما نه در هسته، بسیاری از مهاجمان به سمت تاون هال خواهند رفت و 30% دریافت می کنند که برابر با 13 ساعت شیلد رایگان است. قرار دادن تاون هال در گوشه و کنار خوب نیست زیرا یک تاون هال اکنون ارزش 2 انبار دارد.

فضای ذخیره سازی خود را درست در کنار یکدیگر قرار ندهید. اگر آنها را کنار هم قرار دهید، اگر مهاجمان به انبار شما برسند، به همه آنها رسیده اند. با پخش کردن آنها، از دست دادن کلی منابع خود را کاهش می دهید.
جمع کننده های منابع سطح بالا را در داخل دیوارها قرار دهید و بقیه را بیرون بگذارید. پس از هر 6 تا 8 ساعت به بررسی بازی ادامه دهید و منابع را جمع آوری کنید.

ارتقای تاون هال

برای ارتقای تاون هال خود عجله نکنید. سطح تاون هال شما میزان منابعی را که می توانید از حملات به شهرهای دیگر به دست آورید، تعیین می کند. اگر به تاون هال دو سطح پایین تر از سطح خود حمله کنید، تنها 50 درصد از لوت را دریافت خواهید کرد، و حتی کمتر از سطوح تاون هال پایین تر از آن. با این حال، هیچ امتیازی برای حمله به سطوح تاون هال بالاتر از سطح شما وجود ندارد.

قبل از ارتقای تاون هال، ارتقاء هر یک از ساختمان‌های دفاعی، ساختمان‌های ارتش و دیوارها را به حداکثر برسانید.

بهترین سطح تاون هال برای به دست آوردن منابع معمولاً 5-7 است، اما قطعاً می تواند در سطوح بالای تاون هال نیز قابل اجرا باشد.

نتیجه

سطح تروفی خود را حفظ کنید. سعی کنید در لیگ های نقره ای یا طلایی بمانید تا تلاش های به دست آوردن منابع خود را متمرکز کنید. این محدوده ها دارای بیشترین پایه های غیرفعال هستند. اگر تاون هال 9، 10 یا 11 هستید، می توانید بالاتر بروید.

می‌توانید پس از به‌دست‌آوردن منابعی که نیاز دارید، نبردها را شکست دهید تا مطمئن شوید که تعداد تروفی‌ها زیاد نیست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *