مطالب آموزشی

نحوه بدست آوردن جم در کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یک بازی موبایل محبوب است که در آن دهکده خود را می سازید و به بازیکنان دیگر حمله می کنید. یکی از ارزهای اصلی کلش آف کلنز جم است که برای ساختن برخی از مهمترین ساختمان های بازی ضروری است.

شما همچنین می توانید از جم برای سرعت بخشیدن به تولید استفاده کنید، اما اگر می خواهید آنها را برای ساختمان های مهم ذخیره کنید، باید از این کار اجتناب کنید. یافتن جواهرات ممکن است دشوار باشد، زیرا توسعه دهندگان از شما می خواهند که آنها را از فروشگاه نقدی خریداری کنید، اما با کمی برنامه ریزی هرگز نیازی به خرج کردن آن نخواهید داشت.

از بین بردن موانع

1 – گیاهان و صخره ها را در دهکده خانگی و پایگاه سازنده خود بیابید. اینها موانعی هستند که برای ساختن چیزی در آن نقطه باید برداشته شوند. وقتی برای اولین بار شروع به کار کنید، حدود 40 شی در اطراف دهکده شما وجود خواهد داشت.

  • حذف سنگ ها به قیمت طلا و از بین بردن گیاهان هزینه اکسیر دارد.

2 – شروع به برداشتن موانع کنید. وقتی مانعی را بردارید، از 0 تا 6 جواهر به شما تعلق می گیرد. مبلغی که دریافت می کنید از قبل تعیین شده است و از الگوی زیر پیروی می کند که پس از رسیدن به پایان تکرار می شود. این الگو قابل تغییر نیست و همیشه به همان ترتیب تکرار می شود:

  • 6، 0، 4، 5، 1، 3، 2، 0، 0، 5، 1، 0، 3، 4، 0، 0، 5، 0، 1، 0

3 – فضایی برای رشد مجدد گیاهان بگذارید. گیاهان هر هشت ساعت یک بار دوباره ظاهر می شوند و به شما این امکان را می دهد که آنها را برای جواهرات بیشتری حذف کنید. با این حال، اگر تمام فضای دهکده شما گرفته شود، آنها ظاهر نمی شوند. گیاه همچنین باید یک کاشی فضای اضافی بین خود و هر شی دیگری داشته باشد، به این معنی که 8 کاشی اطراف نیز باید خالی باشد.

  • سنگ ها بر نمی گردند، اما گیاهان باز می گردند.

4 – دستاورد را کسب کنید. شما یک دستاورد برای پاکسازی موانع از دهکده خود کسب خواهید کرد. پس از رفع پنج مانع، پنج جم به دست خواهید آورد. وقتی 50 مانع را بردارید، ده جم به دست خواهید آورد. وقتی 500 مانع را بردارید، 20 جم به دست خواهید آورد.

تکمیل دستاوردها

1 – فهرست دستاوردهای موجود را بررسی کنید. کلش آف کلنز زمانی به شما جایزه می دهد که به اهداف خاصی در بازی دست یابید، مانند ارتقاء ساختمان ها، برنده شدن در نبردها و جمع آوری طلا. تکمیل این دستاوردها برای شما جوایزی از جمله جواهرات به همراه دارد. دستاوردهای دشوارتر جواهرات بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

  • وقتی صفحه دستاوردها را باز می کنید، پیشرفت فعلی خود را به سمت دستاوردهای موجود خواهید دید. زمان بازی خود را اولویت بندی کنید تا سعی کنید این دستاوردها را در سریع ترین زمان ممکن به دست آورید.
    هر دستاورد دارای سه سطح است که برای هر سطح پاداش افزایش می یابد.
    با تکمیل تمام دستاوردهای موجود، می توانید تا 8637 جم به دست آورید.

2 – با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. با ارزش ترین دستاوردها از طریق نبرد با بازیکنان دیگر به دست می آید. با تکمیل این دستاوردها می توانید هزاران جواهر به دست آورید. برخی از دستاوردهای با ارزش تر عبارتند از:

  • پیروزی شیرین! – این دستاورد با بردن تروفی ها در نبردهای چند نفره به دست می آید. با بردن 1250 جام، 450 جم به دست خواهید آورد.
  • شکست ناپذیر – این دستاورد با دفاع موفقیت آمیز در برابر مهاجمان به دست می آید. دفاع در برابر 1000 حمله، 100 جم به دست می آورد.
  • نیازمند دوست – این دستاورد با ارائه نیروهای تقویتی به متحدان شما به دست می آید. با اهدای 25000 تقویت کننده، 250 جم به دست خواهید آورد.
  • لیگ آل استار – این دستاورد با پیشرفت در لیگ کلش اف کلنز به دست می آید. با پیوستن به لیگ کریستال 250 جم، رسیدن به لیگ مستر 1000 جم و قهرمان شدن 2000 جم برای شما به ارمغان می آورد.
  • آتش نشان – این دستاورد با از بین بردن برج های دوزخی حریف شما به دست می آید. از بین بردن 5000 برج 1000 جم به دست می آورید.
  • قهرمان جنگ – این دستاورد با بردن ستاره برای قبیله شما در جنگ های جنگی به دست می آید. با کسب 1000 ستاره، 1000 جم به دست خواهید آورد.
  • غنایم جنگی – این دستاورد با جمع آوری طلا از جوایز Clan War به دست می آید. با به دست آوردن 100000000 طلا 1000 جم به دست خواهید آورد.

3 – دستاوردهای کمتر را کامل کنید. دستاوردهای مختلفی وجود دارد که به مبارزات مربوط نمی شوند و می توانند تعدادی جم را نیز برای شما به ارمغان بیاورند. اینها به اندازه دستاوردهای جنگی به صرفه نیستند، اما می توانند با ارتقاء شهر خود به دست بیاورند. می‌توانید با حذف موانع، ارتقای تالار شهر، سرقت طلا، باز کردن قفل واحدهایی مانند آرچر و دراگون و تکمیل کمپین، دستاوردهایی کسب کنید.

  • برای تکمیل این دستاوردها معمولاً می توانید تا 20 جم به دست آورید.

4 – جوایز دستاورد خود را جمع آوری کنید. پس از تکمیل یک دستاورد، یک دکمه پاداش ادعا را در لیست دستاوردها خواهید دید. با ضربه زدن روی این دکمه، جواهرات برای تکمیل دستاورد به شما پاداش می‌دهد. هر زمان که یک دستاورد را تکمیل کردید، باید به صورت دستی جوایز خود را جمع آوری کنید، در غیر این صورت جوایز شما همانجا خواهند ماند.

  • هیچ محدودیت زمانی برای جمع آوری جوایز شما وجود ندارد، اما هیچ مزیتی برای اجازه دادن به آنها بدون ادعا وجود ندارد. حتماً فهرست خود را مرتباً بررسی کنید تا ببینید آیا دستاوردهای جدیدی برای ادعا به دست آورده‌اید یا خیر.

مدیریت معدن جواهر شما

معدن جواهر خود را مدیریت و ارتقا دهید. در نقشه کارگر که در سطح تاون هال 4 قفل شده است، یک ساختمان “معدن جواهر” وجود دارد که شروع به شکستگی می کند، اما در بیلدر بیس سطح 3 قابل تعمیر است. ارتقاء این ساختمان باعث افزایش تولید جم می شود. متأسفانه، روزانه تنها 4.8 جم تولید می کند، اما این مقدار به مرور زمان افزایش می یابد.

  • استفاده از برج ساعت را هر روز برای افزایش سرعت ارتقاء و تولید منابع خود برای چند دقیقه در روز در نظر بگیرید.

جواهرات خود را عاقلانه خرج کنید

1 – جواهر اولیه خود را نگه دارید. وقتی کلش آف کلنز را شروع می کنید، 500 جم به شما تعلق می گیرد. شما مجبور می شوید 250 عدد از آنها را در طول آموزش خرج کنید و 250 مورد را برای شما باقی می گذارد. تحت هیچ شرایطی از آنها برای سرعت بخشیدن به زمان ساخت دهکده خود استفاده نکنید. فقط منتظر تایمرها باشید، زیرا بعداً این جواهرات را می خواهید.

  • امکان رد شدن از آموزش و ذخیره 250 جم وجود ندارد، اما شما آنها را در یک خانه کارگر خرج می کنید که برای بازی ضروری است، بنابراین واقعاً چیزی را از دست نمی دهید.
  • این آموزش به شما پیشنهاد می‌کند که جم را برای سرعت بخشیدن به تولید خرج کنید. این راهی است که توسعه‌دهنده تلاش می‌کند تا شما را وادار کند که پول واقعی بیشتری برای بازی خرج کنید. این پیشنهادات را نادیده بگیرید تا بتوانید به جای آن جم را ذخیره کنید.

2 – منابع را با جم خریداری نکنید. کلش آف کلنز به شما این امکان را می دهد که با جم خود منابع دیگری را در بازی خریداری کنید. این کار را نکن در حالی که می تواند در زمان شما صرفه جویی کند، شما می توانید.

  • تمام این منابع را از طریق بازی به دست آورید.

3 – تایمرها را با جم افزایش ندهید. دائماً به شما یادآوری می شود که می توانید با خرج کردن جم سرعت تایمرها را افزایش دهید. این ممکن است در طول بازی های فوق رقابتی مهم باشد، اما برای اکثر مردم این فقط یک سینک جم است. اگر کاری برای انجام دادن ندارید و وسوسه می‌شوید که جم را برای تایمر خرج کنید، فقط برای مدتی به انجام یک بازی متفاوت فکر کنید.

4 – همه جواهرات خود را در درجه اول برای خانه کارگر بگذارید. خانه کارگر مفیدترین ساختمان هایی هستند که می توانید خریداری کنید زیرا واحدهای سازنده بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. این به شما امکان می دهد ساختمان های دیگر را بسیار سریعتر بسازید. تمرکز اصلی شما برای جم باید به دست آوردن این خانه کارگر باشد. هنگامی که هر پنج خانه کارگر را دارید، می توانید شروع به خرج کردن جم برای چیزهای دیگر کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *