مطالب آموزشی

معرفی آیتم‌های جادویی کلش آف کلنز

در این مقاله آموزش کلش آف کلنز سمته آیتم‌های جادویی می‌رویم. آیتم‌های جادویی به شما کمک می‌کنند تا برخی از فعالیت‌های بازی را با زمان کمتری انجام دهید یا اینکه هزینه انجام برخی از آپگریدها به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند.

محصول مرتبط با این صفحه: خرید اکانت کلش اف کلنز

معجون قدرت

با استفاده از این معجون می‌توانید تمام نیروها و طلسم‌هایتان را برای مدت یک ساعت به پایان لولی که آزمایشگاه اجازه می‌دهد به روزرسانی کنید.

معجون آموزش

با استفاده از این معجون می‌توانید سرعت آماده کردن نیروها توسط ساختمان‌های سربازخانه، کارخانه طلسم‌ها، کارگاه و قرارگاه قهرمانان را افزایش دهید.

معجون سازنده

این معجون به وسیله کارگر محبوب بازی آماده می‌شود تا درمواقع ضروری سریع به کار گرفته شود. با استفاده از این معجون سرعت ساخت و ساز کارگرها برای یک ساعت ده برابر می‌شود. این معجون در دهکده اصلی قابل استفاده است.

معجون ساختمان ساعت

با استفاده از این معجون می‌توانید ساختمان ساعت را برای نیم ساعت به کار بیاندازید تا همه چیز در بیلدر بیس با سرعت بیشتری عمل کند.

معجون منابع

با استفاده از این معجون می‌توانید به مدت یک روز سرعت تمام جمع آوری کننده‌های منابع خود را بیشتر کنید تا منابع بیشتری به دست آورید.

معجون قهرمانان

با استفاده از این معجون به مدت یک ساعت پنج لول به لول تمام قهرمانانی که دارید اضافه می‌شود. توجه داشته باشید که اگر به ماکسیمم لول ممکن برای قهرمانانی که در یک تالار شهر رسیده باشید، دیگر نمی‌توانید از این معجون‌ها استفاده کنید.

بیل مخصوص موانع

همانطور که مطلع هستید، بسیاری از موانع موجود در دنیای بازی شامل مجسمه‌های سنگی، درخت‌ها و … قابل جابه‌جا کردن نیستند و تنها می‌توانید آن‌ها را از ریشه دربیاورید یا از بین ببرید. با استفاده از این آیتم می‌توانید هر مانعی را در محیط بازی به نقطه دلخواه خودتون منتقل کنید.

کتاب مبارزات

با استفاده از این کتاب می‌توانید هر نیرویی که در حال آپگرید شدن است را یک جا آپگرید کرده و آن زمان را دور بزنید. این کتاب در هر دو نقشه قابل استفاده است.

کتاب ساخت و ساز

با استفاده از این کتاب می‌توانید هر ساختمانی که در حال آپگرید شدن است را یک جا آپگرید کرده و آن زمان را دور بزنید. این کتاب در هر دو نقشه قابل استفاده است.

کتاب طلسم‌ها

با استفاده از این کتاب می‌توانید روند آپگرید شدن هر طلسم را سریعا به پایان برسانید. این کتاب تنها در نقشه اصلی قابل استفاده است.

کتاب قهرمانان

با استفاده از این کتاب می‌توانید روند آپگرید شدن هر قهرمان را سریعا به پایان برسانید. این کتاب در هر دو نقشه قابل استفاده است.

کتاب هر چیز و ناچیزی

این کتاب در واقع شاه کلید تمام کتاب‌های بازی است. با استفاده از آن می‌توانید هر آپگریدی را سریعا به پایان برسانید. این کتاب در هر دو نقشه قابل استفاده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *