مطالب آموزشی

راهنمای به روزرسانی تله ها در کلش آف کلنز

تله ها در بازی کلش آف کلنز نقش مهمی ایفاء می‌کنند و مانند سایر ساختمان ها و نیروها قابل به روزرسانی هستند. در این مقاله قصد داریم راهنمای جامعی در مورد به روزرسانی تله ها در کلش آف کلنز خدمتتان ارائه کنیم. با کلشر همراه باشید.

تله ها در بازی کلش آف کلنز نقش بسیار مهمی در دفاع درست از نقشه و دهکده ایفاء می‌کنند. تله ها در بازی کلش اف کلنز قابل به روزرسانی هستند. یعنی شما می‌توانید با صرف هزینه مشخصی یک کارگر را ملزم به به روزرسانی تله های نقشه خود کنید. اما به روزرسانی تله ها چه مزیتی دارد؟ در این مقاله قصد داریم راهنمای جامعی در مورد به روزرسانی تله ها در کلش آف کلنز خدمتتان ارائه کنیم.

چگونه تله ها را در بازی کلش آف کلنز به روزرسانی کنیم؟

برای به روزرسانی هر یک از تله ها در بازی کلش آف کلنز کافیست که مقدار طلایی که برای به روزرسانی آن نیاز است را به همراه داشته باشید و یک کارگر آماده کار هم در دهکده وجود داشته باشد. در این شرایط به سادگی تله مورد نظر را انتخاب و گزینه Upgrade را لمس می‌کنید. پس به روزرسانی تله ها در کلش آف کلنز به صورت کاملا مشابه با به روزرسانی سایر ساختمان ها انجام می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که تله در حال به روزرسانی توسط نیرو های دشمن قابل دید بوده و قدرت انفجار و آسیب رسانی ندارد!

به بیان دیگر تله ها در طول دوره به روزرسانی نمی‌توانند به نیرو های دشمن آسیب بزنند و همچنین توسط فرد اتک دهنده دیده می‌شوند. این مسئله در برخی شرایط می‌تواند منجر به از بین رفتن کارایی کل تله هایی که جاسازی کرده‌اید شود، چرا که اغلب ما سعی می‌کنیم تله هایی نظیر بمب ها را در یک قسمت از نقشه جاسازی کنیم تا قدرت آسیب رسانی بیشتری داشته باشند. در این شرایط اگر در حال به روزرسانی یکی از بمب ها باشید، دشمن مکان آن را دیده و با آگاهی بر اینکه در اطراف آن بمب احتمالا بمب های دیگری هم وجود دارد، مسیر اتک خود را تغییر می‌دهد. اگر قصد به روزرسانی تله ها را داشتید پیشنهاد میکنیم به صورت تک تک این کار را انجام دهید.

کدام تله های کلش آف کلنز ارزش به روزرسانی دارند؟

پیش از هر چیز باید بگوییم که به روزرسانی هر چیزی در بازی کلش آف کلنز سودمند است، اما مطمئنا برای به روزرسانی ها می‌توان با توجه به قابلیت هایی که ارائه می‌کنند اولویت‌ بندی داشته باشیم. بنابراین تحت هر شرایط شما با به روزرسانی تله های نقشه خود در بازی کلش آف کلنز یک حرکت مفید انجام داده‌اید اما در برخی شرایط ممکن است به روزرسانی یک تله چندان بازده رضایت بخشی نداشته باشد.

به روزرسانی تله ها در کلش آف کلنز: جاینت بمب

جاینت بمب دمیج یا قدرت آسیب رسانی بسیار بالایی داشته و با انفجار محدوده نسبتا بزرگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سرباز های کوچکی همچون بربرین و آرچر ها در مقابل جاینت بمب هیچ شانسی برای زنده ماندن ندارند، اما وضعیت سرباز های دیگری همچون ویزارد، هاگ رایدر، بولر، ماینر، والکری و جاینت در مقابل این نوع از تله های کلش آف کلنز به شرح زیر است:

ویزارد در مقابل جاینت بمب: ویزاردها با خون 164 مانند آرچر ها و بربرین ها هیچ شانسی برای زنده ماندن در مقابل جاینت بمب های کلش آف کلنز ندارند. حتی لول 1 جاینت بمب هم ویزارد ها را نابود می‌کند.

هاگ رایدر در مقابل جاینت بمب: هاگ رایدر ها در مقابل جاینت بمب زیاد ضعیف عمل نمی‌کنند، با این حال دو جاینت بمب می‌تواند یک هاگ رایدر مکس (لول آخر) را از بین ببرند.

جاینت در مقابل جاینت بمب: مانند هاگ رایدرها، یک جاینت بمب نمی‌تواند به طور آنی یک جاینت را از بین ببرد، اما با این حال دمیج قابل توجهی به آن‌ها وارد می‌شود.

به صورت کلی جاینت بمب ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت آسیب رسانی بسیار زیادی دارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که در به روزرسانی جاینت بمب تسریع به خرج دهید و هرچه سریع‌تر آن را به لول های بالاتر برسانید. این مسئله در مبحث به روزرسانی یا به روزرسانی تله ها در کلش آف کلنز از اهمیت بالایی برخوردار است.

به‌روزرسانی تله‌ها در کلش آف کلنز: ایر بمب

بمب های هوایی یا همان ایر بمب در بازی کلش آف کلنز می‌توانند با هر ضربه 173 دمیج را به نیرو های هوایی دشمن وارد کنند. بنابراین ایر بمب ها تله های بسیار خوبی برای از بین بردن نیرو های هوایی با خون کمی همچون بالون و مینیون محسوب می‌شوند. در ادامه توضیحات دقیق‌تری در این باره ارائه می‌کنیم:

مینیون در مقابل ایر بمب : یک ایر بمب لول 1 به راحتی یک مینیون لول 7 را از بین می‌برد. بنابراین به روزرسانی ایر بمب برای از بین بردن مینیون ها ضروری نیست.

بالون در مقابل ایر بمب : از نظر تئوری یک ایر بمب مکس یا همان لول آخر ایر بمب می‌تواند یک بالون لول 1 را به طور کامل نابود کند. اما در اغلب موارد بالون هایی که در اتک ها استفاده می‌شوند، حداقل لول 5 هستند. در این شرایط ایر بمب کمتر از 50 درصد به بالون صدمه می‌زند.

هیلر در مقابل ایر بمب : شما حتی با 5 ایر بمب مکس (لول آخر) هم نمی‌توانید یک هیلر مکس را از بین ببرید. پس از استراتژی را از ذهن خود بیرون بیاندازید.

به نظر ما برای به روزرسانی ایر بمب ها در کلش آف کلنز می‌توانید چندان عجله به خرج ندهید، اما این موضوع به آن معنا نیست که ایر بمب ها را به هیچ وجه به روزرسانی نکنیم! بهتر است به روزرسانی ایر بمب ها را در بازه های زمانی نسبتا طولانی و ما بین به روزرسانی تله های فنری و جاینت بمب ها انجام دهید. این موضوع هم از دیگر نکات مهم به روزرسانی تله ها در کلش آف کلنز محسوب می‌شود.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله راهنمای جامعی در مورد به روزرسانی تله ها در کلش آف کلنز خدمتتان ارائه کردیم. چنانچه تصمیم به خرید اکانت کلش آف کلنز دارید میتواند از فروشگاه سایت کلشر اقدام به خرید کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *